Формування ресурсного потенціалу,
оптимальних базових пропорцій входить в компетенцію завдань стратегічного
менеджменту і можуть бути вирішеними лише в комплексі заходів, які забезпечать
ефективний розвиток та функціонування.
Функціональна структура
ресурсного потенціалу відображає вплив ресурсного компоненту на результати їх
використання. Кожен вид ресурсів будь то людські, технологічні чи матеріально-технічні є необхідною складовою
діяльності. Їх наявність, якість, кількість, об’єм та інші показники можуть
гальмувати чи стимулювати діяльність,
мати негативні чи позитивні наслідки.
На першому етапі впровадженні
інноваційного проекту навчальні заклади проводять роботу у формі об’єднання
зусиль при проведені спільних заходів, діяльності експериментальних освітніх
майданчиків, синтезуванні робочих планів в навчальної та виховної роботи та ін.
На наступному етапі роботи по
впровадженню структур бізнес-проектної діяльності фінансова складова повинна
цілком переформатуватися. Як будь-яка
бізнес-структура повинна мати джерела матеріального капіталу. Опорна школа
служитиме базовим елементом у формуванні основних матеріальних фондів основного
капіталу.
Діяльність інноваційного проекту з самого початку повинна
вважатися суб’єктом підприємницькій діяльності з усіма належними функціями та
можливостями. Юридичний супровід засновницької та фінансової документації більш за все буде корегуватися та
направлятися управлінськими структурами освіти.
Приміщення, устаткування, матеріально-технічні ресурси
будуть формуватися на орендній основі. Людські ресурси будуть залучатися на основі сумісництва. Планується,
що Голова ради, бухгалтер будуть звільненими функціональними обов’язками яких
буде не тільки організація але й операційна, поточна менеджерська діяльність. Вчителі, керівники
гуртків, проектів будуть працювати на договірній основі за сумісництвом.
Освітні послуги повинні представляться на змішаній
диференційованій основі. Обдаровані діти, діти які мають готовитися до участі в
олімпіадному руху на обласному рівні будуть обслуговуватися та залучатися безкоштовно.
За інші освітні послуги ціноутворення буде формуватися за ринковими процесами.
За основу буде покладено систему ціноутворення позашкільних закладів освіти.
Використання ергодизайну – методу
проектування який досліджує можливості підвищення ефективності труда засобами
безпечної взаємодії людини із засобами праці і трудовим середовищем, з
урахуванням специфічних можливостей взаємодії людини і технічних засобів, адаптація людини до новітніх
інформаційно-технологічних умов труда. Роль людського фактору та рівню розвитку
менеджменту величезна. Саме наявність ефективного керівництва створюватиме
поступовий розвиток для освітнього процесу.
У наш час інформаційні ресурси
мають особливу цінність, та є продуктом інтелектуальної діяльності
кваліфікованої й творчо активної людини та розглядаються як важливий фактор
якісних змін у діяльності. Людський ресурс, інформаційний капітал, наукові
методи, кваліфікація, організаційні принципи набувають вирішальне значення.