Сегодня Четвер | Дата: 20.09.2018 | Время: 14:12
Новини
Новини ()
  • Конференція старшокласників учнів - членів МАН освітнього округа № 7
    Всего комментариев: 0
  • Новини ()
  • Навчально- методичне забезпечення базових дисциплін у 2-х та 5-х кл.
    Всего комментариев: 0
  • Новини ()
  • Серпневі педагогічні студії
    Всего комментариев: 0
  • Найкращі користувачі
    Найактивніший користувач ()
  • no avatar
    Логин: vlad19p
    Репутация:
    Группа:
  • Найактивніший користувач ()
  • no avatar
    Логин: vlad19p
    Репутация:
    Группа:
  • Найактивніший користувач ()
  • no avatar
    Логин: vlad19p
    Репутация:
    Группа:
  • Нові теми форуму
    Нові теми форуму ()
  • Ответил:
    Всего ответов:
  • Нові теми форуму ()
  • Ответил:
    Всего ответов:
  • Нові теми форуму ()
  • Ответил:
    Всего ответов:
  • Доброго дня, Гість! Авторизуйся або зарегеструйся.


    Діяльність округу № 7
    Форма входу
    Календар
    «  Вересень 2018  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
         12
    3456789
    10111213141516
    17181920212223
    24252627282930
    Лічільник
    Наше опитування
    Всего ответов: 27
    Оцініть мій сайт

    Статистика
    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Посилання

    2013-рік творчості

    Календар подій
    Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

    Інноваційна структура «освітній округ» формується  шляхом об’єднання  навчально-виховних закладів в межах відповідної адміністративно -  територіальної одиниці для вирішення питань як державної політики в області освіти так і надання додаткових освітніх послуг населенню для задоволення освітянських потреб.

    Місія освітнього округу в освітньому окрузі –  створення нових взаємовідносин навчально-виховних закладів, об’єднаних для здійснення освітньої діяльності, забезпечення освітніх та культурно-освітніх потреб учнів і вихованців, педагогів і батьків, які проживають  в межах відповідної адміністративно-територіальної одиниці розробка стратегічних  цілей та оперативне планування та корегування діяльності освітнього округу.

    У 2006 році створено Положення про освітній округ, що окреслило напрями діяльності, та надало можливості вирішувати пвні питання: створювати міжшкільні консультаційні пункти, гуртки, секції, об’єднання за інтересами, організовувати спільну методичну роботу педагогів.

    Ідея створення та функціонування освітнього округу полягає в синтезуванні ресурсів як матеріальних, інтелектуальних, економічних та інших для підвищення якості надання освітніх послуг, корегування  діяльності навчальних закладів, проведення сумісних заходів, форм  для удосконалення системи освітньої діяльності та підвищення  ефективності педагогічної праці.

    Демократична  форма управління освітнього округу, яку здійснює рада округу  забезпечує  рівний доступ до якісної освіти  та задовольнити потреби не тільки обдарованих учнів в  розширенні та поглибленні певних знань, але усіх бажаючих учнів, які мають сформовану потребу в знаннях.

    Демократичність управління синтезується з тактичним та стратегічним плануванням практичної діяльності, яку концентрує в своїй діяльності модератор – голова ради освітнього округу. Мета, завдання тактично- стратегічного менеджменту створює умови корегування та  контрольованість  практичної діяльності забезпечує реалізацію ідеї та її ефективне втілення.

    До складу ради освітнього округу входять керівники шкіл, дошкільних закладів, учні, батьки, представники позашкільних закладів, представники громадського самоврядування. Широке залучення до управління освітнім округом не тільки педагогів, а і громадськості відповідає вимогам часу, та демократизації суспільства, що безумовно сприяє підвищенню авторитета навчальних закладів, створенню позитивного іміджу опорного закладу, та задовольняє освітянські потреби.

    Створення і становлення освітнього округу №7 проходило декілька епатів реаліцації:

    -          опрацювання нормативно-правових, та наукових джерел що сформувало функціонування і розвитку освітнього округу;

    -          аналіз матеріально-технічної бази навчальних закладів;

    -          організація роботи з батьками, щодо їх бачення роботи освітнього округу;

    -          розроблені уставні локальні документи щодо діяльності роботи округа № 7, а саме -  «Положення про освітній округ № 7»,  робоча програма освітнього округу № 7 «Маркетингова діяльність у наданні якісних освітніх послуг»,  модель  діяльності округу, щодо профільної освіти, сплановані етапи діяльності округа, Концепції розвитку округу та ін.);

    -          складання договорів  співпраці з суб’єктами округу та вищими навчальними закладами, громадськими організаціями; 

    Відсутність матеріально-технічної бази для існування освітнього округа не дозволяє розкрити  весь потенціал та повноцінно втілити ідею у життя, тому саме формування бізнес-структури підприємницької діяльності по наданню освітніх послуг вирішить питання фінансування, розширити коло діяльності та в змозі задовольнити освітній попит. Об’єднання діяльності навчальних закладів у  деяких спільних формах  не вирішує основну проблему – підвищення якості освіти і розширення кола  освітніх послуг. Тому виникла потреба – створення інноваційного проекту з виходом на кінцевий результат формування бізнес-проекту «Освітній округ № 7кожний навчальний заклад освітнього округу має свої сильні сторони, свої надбання, історію, власне бачення свого розвитку, тому так важливо все це зберегти, доповнити новим змістом, новими формами роботи, яких немає в навчальному закладі.

    Особливість і специфіка  кожного закладу  надає  округу різноманітність форм діяльності, що є основою для створення певного профілю, типу закладу.

    Позитивним надбанням можна вважати використання в  діяльності навчальних закладів округу проектних технологій, які мають високу практичну результативність є створення:

    -          Літньої школи для обдарованих дітей, яка об’єднує 150 учнів шкіл округу,  більшість яких стала учасниками та переможцями олімпіад, конкурсів, змагань;

    -          міжшкільне наукове товариство «Сузір’я», яке стимулює творчість  та підвищує рівень особистої траєкторії обдарованих учнів;

    -          міжшкільного дитячого літературного клубу «Живе джерельце» який є філією  літературного клубу «Іллічівські зорі»;

    -          системи співпраці з позашкільними закладами, комітетами самоорганізації, воїнами - інтернаціоналістами, українським реєстровим козацтвом, асоціацією жінок ВАТ «ММК Ілліча»;

    -          циклу тренінгових занять з лідерами шкільного самоврядування.

    В межах освітнього округу активізується робота з професійної орієнтації школярів: екскурсії та Дні відкритих дверей, зустрічі з Почесними  мешканцями міста – Героями праці, екскурсії не тільки на підприємства міста.

    Низка проектів:  «Від талановитого вчителя до обдарованої дитини», «Інтелект», «Лідер» та інші - охоплюють широке коло не тільки освітянських об’єктів, чим створює профільну мережу, але й суб’єктів - споживачів освітянських послуг. Проекти мають багатофункціональне наповнювання, це  формує  низку вузькопредметних компетенцій (локальні предметні майданчики),  комунікативної та життєспроможної компетентності, особистого самовдосконалення та здоров’язберігаючих  компетенцій. 

    Copyright © 2012 | Створити безкоштовний сайт на uCoz