Календар |
« Квітень 2024 » | Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
|
|
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
|
2013-рік творчості |
|
|
Календар подій |
|
|
|
Забезпечення розкриття учнівського потенціалу і
самореалізація особистості у життєвому просторі. Формування життєспроможної
особистості в системі компетентісно орієнтованого
підходу засобами поширення сфери освітніх послуг. § Розвиток консультаційно-освітніх пунктів з різних
предметів для роботи з обдарованими учнями, впровадження елективних курсів, міжшкільних
факультативів. §
Впровадження системи неперервної освіти у роботі з вищими навчальними закладами.
Розробка перспективних планів спеціалізованих центрів з різних напрямків
роботи.
- Впровадження програм варіативного компоненту із
залученням учнів різних навчальних закладів для надання освітніх послуг.
- Створення мережі співдружності шкіл освітянського
округу та інших засобів узгодження діяльності.
- Формування асоціації батьків – вчителів – учнів,
користувачів освітянських послуг округу.
- Поширення спектру освітніх послуг
для населення освітянського округу.
- Адаптація діяльності освітянського
округу до розвитку соціальних процесів.
- Впровадження моделі організації
освітніх послуг в межах освітянського округу.
- Створення експериментальної діяльності у сфері послуг для
задоволення потреб населення.
- Систематичні маркетингові
дослідження ринку освітніх потреб та корегування дії менеджменту в
освітньому окрузі для створення позитивного іміджу освітніх послуг для розширення
меж своєї діяльності .
- Створення експериментальних навчально - просвітницьких майданчиків.
- Організація міжшкільних та
позашкільних освітніх заходів щодо потреб навчально-виховних закладів,
учнів, батьків,вчителів, громадськості.
- Створення умов самореалізації
споживачів освітніх послуг.
- Формування життєвої компетентності,
формування морально - ціннісних пріоритетів та умов самореалізації учнів
освітнього округу, допомога при визначенні стратегії власного життя.
- Впровадження програм варіативного
компоненту с залучення учнів різних навчальних закладів для надання
освітніх послуг.
- Створення мережі співдружності шкіл
освітянського округу та інших засобів узгодження діяльності.
- Створення інноваційного
інформаційно - технологічного банку програм, проектів, загального фонду
обладнання.
- Формування асоціації батьків –
вчителів – користувачів освітянських послуг округу.
|
|